All 824 audio Reviews


Defiance for Madness Defiance for Madness

Rated 5 / 5 stars

HOLY FUCKING SHET


ErnestoGod responds:

Hory shet, batman! :o


Momentum Momentum

Rated 5 / 5 stars

This is sexy, me like



Dubwolfer - Intergalactic Waters Dubwolfer - Intergalactic Waters

Rated 4.5 / 5 stars

Pretty damn good! Could be smoother though... but definitely enjoyable.


Dubwolfer responds:

Thanks so much for the feedback! Yeah, I'm working on making things smoother and more subtle, everything is kinda DIY within my constraints haha, but I always find ways to make things work. Cheers!


IMP demo4 IMP demo4

Rated 5 / 5 stars

Too good! keep up the great work!!


People find this review helpful!
Feddey responds:

Thx Dchuyn !


Skylights (Amethyst Edition) Skylights (Amethyst Edition)

Rated 5 / 5 stars

Damn wow AWESOME!!


People find this review helpful!

-= Dismantle =- -= Dismantle =-

Rated 5 / 5 stars

ABOUT TIME!!

Finally you're sharing some new tunes here on ol' NG
This one is too dope! keep doing what you do best and stay AWESOME!!


People find this review helpful!
TheBiocide responds:

Yep! I'm back and feelin' good :)

Nice to hear from ya, man - always appreciate the kind words <3


Starbound Starbound

Rated 5 / 5 stars

This is AWESOME!!


People find this review helpful!
Xaylocked responds:

Thanks! I worked really hard on it! This is much longer than many of my other songs! (This song is almost 200 bars!)


Simon Vonck - Sparckle (Album: Let It Be) Simon Vonck - Sparckle (Album: Let It Be)

Rated 5 / 5 stars

Splendid!!



Mystical Forest (1f1n1ty Mini Remix) Mystical Forest (1f1n1ty Mini Remix)

Rated 5 / 5 stars

Wow! So AMAZING!!


People find this review helpful!
1f1n1ty responds:

nah u the ameazing


Chance Chance

Rated 4.5 / 5 stars

Pretty dope! But, it could've been more cleaner..


DaylightEDM responds:

I will make my next track clearer :)